Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadasz się na ich użycie.
Dowiedz się wiecej
Praktyka Jogi

Zajęcia/Kursy

Kurs podstawowy jogi – czyli jak zacząć?

Zapraszamy na kursy jogi od podstaw:

  • metodą Iyengara®
  • jogę powięziową

 

CO ZAWIERAJĄ, DLA KOGO SĄ, JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSZĄ KURSY?

 

Kurs metodą Iyengara®:

  1. 16 zajęć po 75 minut – trwa 2 miesiące (dwa razy w tygodniu)
  2. Dla osób początkujących, bez doświadczenia w praktyce jogi i dla osób po dłuższej przerwie
  3. Stała grupa uczestników
  4. Program kursu, dzięki któremu krok po kroku wgłębiamy się w arkana jogi
  5. Program kursu zawiera asany (pozycje): stojące, skłony do przodu, wygięcia do tyłu, pozycje odwrócone, wstęp do technik oddechowych-pranajamę
  6. Dowiesz się:
    • jak oddziałują asany na nasze ciało
    • jak używać swoich rąk i nóg, by  korzystał na tym kręgosłup
    • jak oddychać
    • do czego służą i jak używać pomocy jogicznych
  7. Zauważalne korzyści:
    • poprawa kondycji fizycznej i umysłowej
    • zwiększenie świadomości własnego ciała i oddechu
    • uruchomienie stawów, mięśni, zmysłu równowagi
    • regeneracja całego ciała i nauka pozbycia się się stresu poprzez pracę z ciałem i oddechem

 

Kurs jogi powięziowej:

  1.  8 zajęć po 90 minut – trwa 2 miesiące (raz w tygodniu)
  2. Dedykowany zarówno dla osób początkujących w praktyce jogi jak i dla osób już ćwiczących
  3. Jeśli czujesz, że masz napięcia w ciele, z którymi nie możesz sobie poradzić lub czujesz że ciało jest po prostu sztywne – to kurs właśnie dla Ciebie
  4. Dowiesz się:
    • jak rozluźnić napięte w ciele miejsca
    • jak nawyki zmieniają nasze ciało, powodując np. garbienie się
    • jak oddychać, by uwolnić kręgosłup od napięcia
  5. Zauważalne korzyści:
    • poprawa kondycji fizycznej i umysłowej
    • zwiększenie świadomości własnego ciała i oddechu
    • uruchomienie stawów, mięśni, zmysłu równowagi
    • regeneracja całego ciała i nauka pozbycia się stresu poprzez pracę z ciałem i oddechem

Co to jest powięź:
Jest to tkanka łączna tworząca opakowanie wszystkich organów ciała, każdego mięśnia, kości. Przenika ona całe ciało podobnie jak układ krwionośny i nerwowy. Powięź odpowiedzialna jest w dużej mierze za utrzymanie kształtu ciała, a więc za naszą sylwetkę. Można by nazwać ją miękkim szkieletem naszego ciała.

Kurs jogi metodą Iyengara (R) – od podstaw

KIEDY?

kurs K8 od 08.06 – zajęcia we wtorki i piątki od 17:50-19:05,

Kursy metodą Iyengara (R) – to 16 zajęć, 2 razy w tygodniu po 75 minut.

Uwaga: Kursy mają różne oznaczenia np. K1, K5, obejmują ten sam program zajęć.

KOSZT

Koszt: 360 zł (100 zł zaliczka przy zapisie i 260 zł na 1 zajęciach).

ZAPISY

Wyślij zgłoszenie wraz z podaniem symbolu kursu lub daty rozpoczęcia na adres mailowy: kontakt@praktykajogi.pl, a w zwrotnym mailu otrzymasz potwierdzenie zapisu – wówczas wpłać zaliczkę na konto numer:
29 1020 4391 0000 6202 0198 9870 wraz z podaniem oznaczenia kursu, na który się zapisujesz.

Zapraszamy do zapisów!

Kurs jogi powięziowej metodą integralną – KJP

KIEDY?

8 zajęć, 1 raz w tygodniu po 90 minut
Data rozpoczęcia kursu: 24 kwietnia

KOSZT

Koszt: 280 zł (100 zł zaliczka przy zapisie i 180 zł na 1 zajęciach)

Uwaga: ćwiczymy na własnych matach. Jeśli nie wiesz gdzie/jaką kupić – pisz do nas – pomożemy !

ZAPISY

Wyślij zgłoszenie wraz z podaniem symbolu kursu lub daty rozpoczęcia na adres mailowy: kontakt@praktykajogi.pl, a w zwrotnym mailu otrzymasz potwierdzenie zapisu – wówczas wpłać zaliczkę na konto numer:
29 1020 4391 0000 6202 0198 9870 wraz z podaniem oznaczenia kursu, na który się zapisujesz.

Zapraszamy do zapisów!

Kursy dla Młodzieży oraz Seniorów

1) Kurs dla Młodzieży – Zapraszamy na jogę dla Młodzieży!

KIEDY?
każdy piątek w godzinach 16:15 – 17:15

DLA KOGO?
zajęcia przeznaczone dla Młodzieży od 12 – 16 lat
(Prosimy o przyniesienie ze sobą zgody Rodzica na uczestniczenie w zajęciach)

KOSZT

  • 25 zł pojedyncze zajęcia
  • 90 zł karnet 4 wejścia

JAKIE KORZYŚCI? 

  • spędzisz czas z rówieśnikami
  • poznasz pozycje jogi, które będziesz mogła/ mógł wykorzystać w domu
  • nauczysz się jak odpoczywać i relaksować się między lekcjami

KTO PROWADZI?
Dominika

JAK SIĘ ZAPISAĆ?
zapisać się można za pomocą:
formularza kontaktowego w zakładce „kontakt”, messengera lub
maila: kontakt@praktykajogi.pl


2) Kurs dla Seniorów – zapraszamy na zajęcia jogi od podstaw Seniorki i Seniorów! 

JAK TO WYGLĄDA?

  • zajęcia jogi będą prowadzone od postaw metodą Iyengara i jogą powięziową
  • na zajęciach pracować będziemy z ciałem, tak by zrównoważyć napięcie mięśniowe, czyli rozluźnić napięte miejsca i pobudzić do pracy nieużywane dotąd partie ciała i wyciszyć umysł
  • pomagając sobie pomocami typu klocki, paski, koce, wałki modyfikujemy asany pod
    potrzeby naszego ciała

Na zajęciach proponujemy łagodną praktykę, która pomoże:

  • uelastycznić kręgosłup
  • zredukować jego bóle
  • wspomoże przemianę materii
  • pomoże w rozluźnieniu ciała
    Praktyka jogi to system pozycji asan wykonywanych na stojąco, siedząco, leżąco jak również z nogami do góry plus system kontrolowania oddechu – pranajama.

DLA KOGO?
dla każdego kto czuje się Seniorem

KIEDY? 
w każdy piątek od 10:45 – 12:00

KOSZT

  • 100 zł za 4 zajęcia w ciągu 28 dni
  • pojedyncze wejście 30 zł

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?
Agnieszka – certyfikowana nauczycielka jogi metodą Iyengara poz. 2, dyplomowana nauczycielka jogi powięziowej

Uwaga: przyjdź z własną matą. Jeśli nie wiesz gdzie / jaką kupić – pisz do nas śmiało – pomożemy!

ZAPISY

  1. wyślij zgłoszenie mailem; kontakt@praktykajogi.pl
  2. gdy dostaniesz potwierdzenie przyjęcia mailem zwrotnym, wpłać opłatę za karnet 4 zajęć, bądź za pojedyncze zajęcia na konto:  29 1020 4391 0000 6202 0198 9870 i prześlij potwierdzenie
  3. przed rozpoczęciem zajęć otrzymasz maila z informacjami organizacyjnymi

WAŻNE
Zajęcia będą się odbywać pod warunkiem zebrania grupy min. 5 osobowej.

Z A P R A S Z A M Y wszystkie osoby chcące poprawić swoją kondycję

Kursy doskonalące – po kursie podstawowym

Poziomy grup kursów doskonalących:

  • Poziom 1 (podstawowy)

Odpowiedni dla każdego, kto ukończył kurs podstawowy. Doskonalimy się w praktykowaniu asan: pozycji stojących, siadów, skłonów i wygięć do tyłu, dążąc do stabilności  pozycji odwróconych (np. Salamba sarvangasana).

  • Poziom 2  (średniozaawansowany)

Zajęcia na tym poziomie przeznaczone są dla osób praktykujących jogę regularnie (min. 2x w tygodniu, bez przerwy) od co najmniej 1 roku. Wymagana jest znajomość Salamba sarvangasany (stanie na barkach).

  • Poziom 3 (zaawansowany)

Zajęcia na tym poziomie są odpowiednie dla osób regularnie praktykujących od co najmniej 2 lat. Zajęcia są bardziej intensywne niż na poziomach 1 i 2 i obejmują szerszy zakres asan. Wymagana jest znajomość pozycji odwróconych: Sarvangasany i Sirsasany lub ich zamienników.

  • Joga powięziowa

Dla każdego – metoda jogi z wykonywaniem asan w sposób pobudzający powięź mięśniową, zmniejszając napięcia w ciele.


Zapisy

W zajęciach uczestniczy się wykupując wstęp jednorazowy lub karnet na określoną liczbę wejść w czasie 28 dni od daty zakupu (patrz „Cennik”).
Wcześniej proszę się z nami skontaktować w celu dobrania odpowiedniego poziomu zajęć.